poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Wycieczka do Wrocławia- piszą bloginki

Wycieczka do Wrocławia, Karpacza i Karkonoszy!!

Wyjechaliśmy o 6:00 ,droga była długa ale zabawna . Dotarliśmy tam około 14:00 od razu wyruszyliśmy na zwiedzanie starego miasta. Było tam wiele ciekawych zabytków! Podobno Wrocław to miasto krasnoludków i na starym rynku jest ich ok. 200.

Na drugi dzień poszliśmy na zamek Chojnik. Ten zamek znajduje się 627 metrów nad poziomem morza. Gdy doszliśmy na zamek przewodnik opowiedział nam legendę o Kunegundzie. Historia jest smutna i długa wiec nie będziemy  o niej pisać. Następnie poszliśmy do chaty Walońskiej gdzie nasza pani przechodziła próby czterech żywiołów. Później  wybraliśmy się na wodospad Szklarki i tam kupywaliśmy pamiątki. Pojechaliśmy do pensjonatu i zjedliśmy kolację.
       Trzeciego dnia pojechaliśmy do Karpacza od razu poszliśmy do Świątyni Wang  pochodzenia Norweskiego. Tam odbyła się tam krótka msza .Ostatnią atrakcją był tor saneczkowy .Zjazdy były kręte i ekscytujące ! Na sam koniec pojechaliśmy do Czaplinka .